Dlaczego mnie nie było, kiedy wracam i prośba do Was | KONKURS

• niedziela, 5 marca 2017

Witajcie kochane! Nawet nie wiecie jak dziwnie czułam się teraz pisząc ten krótki zwrot na przywitanie do Was. Totalnie odzwyczaiłam się od pisania, mimo to wciąż kocham to robić. Nie było mnie tu, jak dla mnie, strasznie długo i bardzo mnie to smuci, jednak jak większość wie - mam w tym roku maturę. Jestem na profilu biologiczno-chemicznym i no cóż, wszyscy wiedzieli, że nie będzie łatwo, ale jest źle, ciężko i w ogóle beznadziejnie. Zostały jeszcze tylko 2 miesiące do matur, a ja mocno wkuwam już długo. Studia, na które się bardzo chciałabym dostać to nie lada wyzwanie, a maturę z biologii i chemii powinnam napisać na conajmniej 80%. Z chemią jest łatwiej, ale w biologii idzie mi trochę gorzej. Dlatego mam nadzieję, że mnie rozumiecie, moje kochane czytelniczki?

Plan jest taki: matury skończą się wraz z końcem maja, a ja idę na 3 miesiące do pracy, żeby dorobić pieniędzy na pierwsze autko. Jestem bardzo samodzielną osobą i nie chcę obciążać tym problemem moich rodziców. Wyjąć kilka tysięcy na trzecie auto, to nie taki tzw. "pikuś" dla każdego. Wiadomo jednak, że pracując nie musimy się uczyć, odrabiać lekcji i w efekcie mamy więcej czasu dla siebie. Pracowałam już w te wakacje i jakoś udało mi się pogodzić naukę jazdy, pracę i przyjemności. W związku ze skończeniem szkoły i większą ilością czasu, będę do Was stopniowo wracać. Stopniowo, żebyście się mną od razu nie przejedli ;) Kocham blogować, pisać o włosach, paznokciach i poznawać nowe kosmetyki. Dlatego muszę tutaj wrócić, bo długo tworzyłam to miejsce.


Mam dla Was ogromną prośbę, wspomnianą w temacie tego posta. W styczniu miałam studniówkę i była telewizja, gazeta, wiecie pierwsza studniówka w tym roku w województwie łódzkim. Zrobiono mi kilka zdjęć, a następnie spytano, czy mogą zgłosić mnie do konkursu Dziennika Łódzkiego na Miss Studniówki 2017. Zgodziłam się, choć nigdy konkursy piękności mnie nie kręciły. Powiem Wam, że najbliżsi mnie wspierają i jest to fajne uczucie, kiedy mama mówi, że brakuje tylko 1 facebookowy głos, żeby zajęła wyższe miejsce! Dlatego proszę Was moje czytelniczki o codzienne głosowanie przez facebooka (można też przez smsy, ale to wiadomo kosztuje) do ostatniego dnia marca. Bardzo proszę o pomoc, nie zapomnijcie, będę wdzięczna za każdy oddany głos.




Buziaki,
Patrycja

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją. Cieszę się z każdego komentarza i staram się na wszystkie odpowiedzieć :) Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz wyrazić swoje zdanie skomentuj lub napisz na mój e-mail. Nie bój się, nie gryzę, a czasami nawet potrafię pomóc ♥

SZABLON BY: PANNA VEJJS.